Faye Kusairi Gesa Elly Mazlien Minta Maaf Isu Dikaitkan ...

loading...
MULANYA SEDIH JUGA BILA ELLY UPLOAD BABY SEMASA KELAHIRAN TEMPOH HARI,TIBA DAH PUN BERCERAI DENGAN SUAMI TERCINTA APAKAN DAYA JODOH PERTEMUAN DI TANGAN TUHAN

Berita Artis, Elly Mazlein, Faye Kusairi, Pelakon, Perceraian Artis, Saman,
Sebelum ini, terdapat cakap-cakap bahawa pelakon Faye Kusairi ialah punca perceraian Elly Mazlein dengan pengarah Azmi Hatta. Khabarnya, Elly turut membuat dakwaan itu dalam laporan sebuah akhbar. Kepada Harian Metro, Faye memberitahu yang dia menuntut Elly membuat permohonan maaf terbuka terhadapnya dalam masa sebulan hingga dua bulan sekiranya mahu mengelak tindakan saman.
Dia tidak menjawab permintaan saya dan belum meminta maaf. Dia berkata tidak menuduh sesiapa, jadi bukanlah saya yang menjadi punca.
Saya cuma mahu melindungi keluarga daripada cemuhan masyarakat. Saya mahu tegakkan kebenaran yang saya bukan punca perceraian mereka. Perkara lain, anda boleh bertanya dengan peguam saya." -Faye memetik HarianMetro
Faye menambah, keadaan Elly yang tertekan dan sedih setelah apa yang berlaku ketika dalam tempoh berpantang juga mungkin menyebabkan dia senang dipengaruhi oleh orang lain sehingga membuat tuduhan seperti itu.
loading...

0 Response to "Faye Kusairi Gesa Elly Mazlien Minta Maaf Isu Dikaitkan ..."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close