"Disebabkan Produk ini saya naik Gila !! Tak Guna betul Dulu dah cantik sekarang semua Muka Aku Menggerutu !! "

loading...
loading...
Disebabkan tersalah guna produk, wajah saya menjadi bergerutu. Namun dalam masa enam hari sahaja, saya dapat pulihkan kembali kulit wajah saya. 
Saya sertakan gambar dan produk apa yang menyebabkan wajah saya menjadi begini. Tiada niat mahu menutup periuk nasi orang. Hanya mahu berkongsi pengalaman dan berharap mereka yang lain jadikan sebagai pengajaran. 
JANGAN BELI MANA-MANA PRODUK SKINCARE TANPA RESEARCH!
Ini semua disebabkan nak cantik punya pasal. Sekarang saya sudah terkena dan saya akan katakan tidak pada mana-mana produk yang memudaratkan kulit! Saya sudah buat research dan ramai memberikan feedback yang tidak baik.
Ada sesetengah orang guna, okay dan sebaliknya. Ada seorang adik ini, kulitnya lawa, lalu saya pun bertanya produk apa yang dia gunakan. Lalu dia memperkenalkan skincare ini. 
Saya terus pergi mencarik produk tersebut di kedai jamu sebab nak cantik sebelum raya dan ini pula yang terjadi. Sedih gila! 
Jadi, kenapa sesiapa yang kena masalah seperti ini, anda boleh gunakan kaedah ini untuk merawat wajah anda dalam masa 5 hari sahaja. Tetapi ingat, kena rajin gunakan pagi dan malam untuk hasil yang terbaik. Dan mungkin lain orang, lain proses penyembuhannya. Ada yang cepat dan lambat, bersalah sajalah ya. 
Hari pertama sehingga hari keenam. Teruk kan? But you can see my happy face at the end!
Skincare yang saya maksudkan. Maybe ada sesetengah orang guna, okay. Tetapi untuk orang seperti saya tidak sesuai. But still, boleh buat research. 
Gambar di atas, beli di Bodyshop, RM150+. Aloe vera RM29.00, Oxy RM15.
Cara penggunaan: 
1. Gunakan Aloe Vera sebagak mask, dalam 20 minit. Selepas itu bilas dan lap muka guna paper hand towel atau tisu. Kuman-kuman di towel itu tak melkat di muka sebab sekarang muka sangat sensitif. 
2. Sapukan Essence Bodyshop itu pada wajah dan biarkan kering.
3. Letak Oxy di kulit yang bermasalah dan biarkan semalaman. 
If God willing, setiap pagi bangun pagi, muka lembut dan lebam gerutu semua semakin pudar. Boleh guna untuk kegunaan seharian. Oxy disapukan pada jerawat sahaja. 
FYI, kemungkinan semasa penggunaan (terutamanya Oxy) first day rasa bengkak itu berdenyut-denyut dan pedih. 2-3 hari kemudian baru rasa pedih biasa. Saya anggap ubat yang digunakan sedang menjalankan tugasnya merawat kulit wajah saya. 
loading...

0 Response to ""Disebabkan Produk ini saya naik Gila !! Tak Guna betul Dulu dah cantik sekarang semua Muka Aku Menggerutu !! " "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close