Ibunya Seorang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis Subahanallah! sedihnya..

loading...
Ibunya Seorang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis
Subahanallah! sedihnya.. mengalir air mata baca kisah shah rukhan ni.. semoga tabah

Ibunya Seorang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis Subahanallah! sedihnya..
INILAH WAJAH IBU SHAH RUKH KHAN iaitu Lateef Fatima Khan yang merupakan seorang muslim..
wajahnya jarang kita tengok..inilah kali pertama Shah Rukh Khan mendedahkan gambar ibunya di ulang tahun ke 74 ibu pelakon tersohor bolywood ini.
walaupun ibunya sudah tiada Shah Rukh Khan tetap mengingati ibunya.  Aktor tampan Shahrukh Khan sepertinya sedang dilanda rasa emosional yang teramat dalam. Namun dia masih boleh menyembunyikan perasaan tersebut dengan sedikit gurauan yang  namun dikemas seolah hal yang serius. 
Momen istimewa yang membuat Shah Rukh Khan merasa sedikit emosional tak lain dan tak bukan adalah hari ulang tahun ibunya yang jatuh pada Rabu (1/7). Tidak hanya berdiam begitu sahaja, seperti anak-anak yang lain, Shahrukh Khan pun akhirnya berkicau akan hal ini.
"Dia hari ini seharusnya berusia 74 tahun dan aku mungkin akan ditampar kerana sudah memberitahukan usianya. Hari ini adalah hari yang bahagia," tulisnya.
Tidak hairanlah jika pelakon ini begitu terkenal diseluruh dunia sehingga mendapat gelaran Datuk di Malaysia jika beginilah sikapnya kepada ibunya yang sudah lama meninggal dunia. Hanya anak durjana sahaja yang tidak sayangkan ibunya.
Ibu bapa Shah Rukh Khan sebenarnya seorang muslim. Apabila ditanya berhubung dengan agamanya, ini adalah jawapan dari Shah Rukh Khan:
"Saya bukan agama dari segi bacaan namaz [doa] lima kali tetapi saya Islam. Saya percaya pada rukun Islam dan saya percaya bahawa itu agama yang baik dan disiplin yang baik"
loading...

0 Response to "Ibunya Seorang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis Subahanallah! sedihnya.."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close