"Tiba² Semua Staff Bank Bangun Sambil Ucap Alhamdulillah Dan Tepuk Tangan" Inilah Yang Terjadi Dan MENGEJUTKAN Lelaki Ini Setelah Beliau Selesai.........

loading...
“Tiba² Semua Staff Bank Bangun Sambil Ucap Alhamdulillah Dan Tepuk Tangan” Inilah Yang Terjadi Dan MENGEJUTKAN Lelaki Ini Setelah Beliau Selesai………| Sekitar pukul 2pm aku tukar cash chaque kat CIMB Kota Kemuning nilai RM2000, bila dah dapat cash terus masuk poket tanpa aku kira berapa aku dapat..
Lepas 3 jam lbh kurang macam tu aku dapat panggilan dari CIMB untuk bertanya aku dapat duit not RM50 ke RM100, jadi aku jawablah dgn betul yg aku dapat duit not RM50 dan pegawai bank yg call aku tu pun terima jawapan aku dan dengan nada yg mendesak sambil bertanya semula “betul ye not RM50” dan aku jawablah dengan jujur “ya betul not RM50” dan dia pun menghabiskan perbualan.
Aku macam tak sedap hati lalu keluarkan duit dari poket yg aku terima dari bank tadi dan kira, sebelum kira aku terasa macam duit tu lebih sebab terasa tebal lain macam. Bila aku kira betul ada RM4000 dan aku terus ke bank CIMB untuk pulangkan baki RM2000 tu.
Sesampainya dibank sekitar pukul 5 aku minta kebenaran pak guard masuk untuk pulangkan baki duit yg terlebih tu, aku terus ke kaunter dan beritahu nak pulangkan duit yg staf bank bagi lebih RM2000 tadi, tiba2 semua staf bank bangun ucap Alhamdulillah sambil sapu tangan dimuka tanda bersyukur sbb aku pulangkan duit yg terlebih bagi tadi dan semuanya ucapkan Terima Kasih pada aku.
Staf bank yg tersilap bagi duit lebih pada aku tadi sampai 4 kali salam aku ucap terima kasih dan tarik aku dari dalam kaunter nak peluk aku sambil cakap biasanya kes mcm ni hanya 1% jer yg pulangkan balik.. Jangan salah faham ye staf bank tu lelaki laa..hehehe
Lepas tu aku dihadiahkan payung CIMB kat gambar tu..hehehe
Lepas aku keluar dari bank baru aku terfikir, kalaulah aku tak pulangkan duit tu ntah apa staf bank tu nak jawab dgn Branch Manager dia dan tentu Gaji atau Bonus dia kena potong RM2000..
Alhamdulillah Allah buka hati aku supaya tak gelap mata dengan duit yg tak seberapa tu, dan sudah membantu insan lain walaupun aku tak mengenalinya..
Begitulah cerita aku tentang Payung CIMB..
13260126_889832801162175_5814309927517992694_n
loading...

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close