YA ROBBI PAKCIK NIE,,PEDAS BETUL KOMENYA,,''NI DI KATAKAN BAPAK YG BODOH'' TERUS MENGHENTAM AWAL..BANYAK JUGA NETIZEN TELAH PAYUNG BALIK PENGOMEN YG PEDAS ITU..SABAR JE LE AWALL..

loading...

INI DI KATAKAN BAPAK YG BODOH-orang komen awal

 Rasanya semua tahu Awal Ashaari, Scha Al-Yahya dan anak mereka Lara Alana kini berada di tanah suci bagi menunaikan ibadah umrah bersama. Malah, Awal juga sering berkongsi foto mereka di sana untuk tatapan peminat. Baru-baru ini, melalui akaun Instagram Lara Alana, ada foto dimana Lara kelihatan sangat berhijab. Namun, pada masa yang sama Lara memakai baju yang tiada lengan.



KECOH.. Foto Lara Alana Bertudung Tetapi Pakai Baju Tak Berlengan

Rasanya ia bukan satu perkara yang besar tetapi foto tersebut telah mencetuskan perbalahan di Instagram.

Ada yang menggelarkan ibu bapa Lara seorang yang tida peka dan seakan mempersendakan pemakaian hijab apabila tidak memakai Lara dengan baju yang lebih sopan.





Walaubagaimanapun, majoriti peminat tidak bersetuju dengan kenyataan individu berkenaan dan tidak ada salahnya kerana Lara juga masih kecil.



Instagram Lara :-













































Cheap Macs, lightweight Macs, powerful Macs: How to pick the best Mac for school

Whether you're looking for the best value, ultimate portability, a powerful workhorse, or tablet-based productivity, we can suggest an answer.

loading...

1 Response to "YA ROBBI PAKCIK NIE,,PEDAS BETUL KOMENYA,,''NI DI KATAKAN BAPAK YG BODOH'' TERUS MENGHENTAM AWAL..BANYAK JUGA NETIZEN TELAH PAYUNG BALIK PENGOMEN YG PEDAS ITU..SABAR JE LE AWALL.."

  1. Sabar la Awal/Scha..manusia mmg murah menilai... Lara masih kecil
    Byk lagi kejahilan di luar sana Yg harus di ambil ikhtibar.
    Doa kan lah org org sebegini di beri kan taufik dan hidayah Allah.Sampai kan salam saya pada Rasulullah SAW.

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close