CHE TA DEDAH PERKARA TIDAK SEPATUTNYA DIDEDAH.90 AUDIECE AKAN KATA CANTIK BILA DI TENGOK

loading...

Che Ta Dedah Rahsia Pinggang Ramping Bak Kerengga

Pelakon Che Ta yang sememangnya dikenali ramai sentiasa tampil cantik dan juga menawan. Ke mana sahaja, tak pernah tak cantik, kan.
Dalam pada itu, dia tak pernah sesekali lokek atau kedekut berkongsi petuanya dengan para peminat. Begitulah, sudahlah cantik, bermurah hati pula, bak kata pepatah sharing is caring kan. 
Dalam temubual bersama Harian Metro, Che mendedahkan rahsianya kekal langsing. Kalau anda nak tahu, dalam usia mencecah 40 tahun, Che Ta masih kekal dengan pinggang 24 inci. Cemburu tak? Katanya lagi, dia suka menempah baju yang kecil, sebagai motivasi agar kekal langsing. 
"Saya biasanya akan pastikan ukuran pakaian yang ditempah itu muat dengan tubuh. Ini kerana saya suka menggayakan busana yang selesa dipakai.
"Lagipun, hingga kini saya masih boleh menggayakan pakaian yang ditempah 10 tahun lalu. Ia satu perkara yang dibanggakan. Saya sendiri terkejut kerana masih boleh mengenakan pakaian yang sudah bertahun-tahun lamanya," ujarnya.
Selain itu, dia sentiasa menjaga pantang larang dalam pemakanan. Tetap mengambil nasi namun ala kadar sahaja dan tidak melupakan adat berpantang selepas bersalin. - CARI Infonet

(Sumber foto: Beautifulnara)
loading...

0 Response to "CHE TA DEDAH PERKARA TIDAK SEPATUTNYA DIDEDAH.90 AUDIECE AKAN KATA CANTIK BILA DI TENGOK"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close