PEDASS BEBB!!! PAILING NIE BERTUDUNG , MULUT TEMPAYANG BOLEH LE TUDUNG MULUT MANUSIA MANA BOLEH TUDUNG

loading...




KUALA LUMPUR 19 April - Pelakon jelita Rozita Che Wan, 43, membidas netizen yang memberi komen negatif terhadap fotonya yang memakai seluar 'koyak' yang dimuat naik di Instagram peribadinya semalam.
Katanya, kebanyakan yang memberi komen tidak tahu cerita sebenar tapi masih mahu ‘menasihatinya’ dan tanpa disedari kata-kata tersebut itu tidak mencermin diri mereka sendiri.
“Bertudung tapi mulut macam mana itu depa tak nampak, yang depa nampak dari mata kasar depa dan dari luaran orang,” kata Rozita Che Wan atau Che Ta kepada Utusan Online hari ini tatkala diminta komen tentang kenyataan netizen yang tidak bersempadan itu.
Jelas Che Ta, dia malas nak memperpanjang isu yang menjadi bualan hangat sejak semalam kerana dia bukan memakai seluar jeans koyak seperti yang didakwa oleh netizen.
“Malas lah nak komen...tak ada isu pun bagi saya, cuma orang-orang kat Instagram tu ‘budget’ suci. Bukan pakai seluar koyak betul-betul pun. Apa masalah depa,” jawabnya.
Isteri kepada Zain Saidin itu menjadi sasaran netizen yang begitu mengambil berat tentang dirinya gara-gara seluar jeans koyak yang dipakainya dikatakan tidak sesuai dengan imej pelakon itu yang berhijab. - UTUSAN ONLINE
loading...

0 Response to "PEDASS BEBB!!! PAILING NIE BERTUDUNG , MULUT TEMPAYANG BOLEH LE TUDUNG MULUT MANUSIA MANA BOLEH TUDUNG"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close