PERNAH MEMUJI DAN DIPUJI !!! "äwak dah solat" di dalam whatsaap rupa-rupanya itu adalah perangkap lelaki miang,puji-memuji ingin melakukan zin@ itu je,lepas berjumpa terjadilah sesuatu tak di ingini kepada wanita ini

loading...
'Sering Memuji Saya,Solat Berjemaah,Romantis Hanya Lakonan Semata - Mata' - Fokus@CARI
Oleh Fyruz Hanna
Sejauh manakah kesetiaan seseorang dalam hubungan itu diuji? Lihat anda hari ini? Adakah anda setia? Apa yang membuatkan anda setia pada pasangan?
Adakah hatinya, cinta kepadanya, adakah juga rupanya? Tak siapa dapat menahan dugaan yang melanda sesuatu hubungan namun bagaimana kita sebagai insan menepis dan mengharungi dugaan yang mendatang.
Saat paling kecewa apabila insan yang paling dipercayai yang bergelar suami  berterusan menipu si isteri. Ikuti luahan bernama si isteri:
Suami mula bertukar-tukar gambar lucah....
Perempuan bekerja dekat dengan pejabat suami...
Sempat pesan, kalau curang sekalipun, janganlah sampai ke tahap zina.
Suami memberi alasan hubungannya dengan si dia hanya kerana nafsu...
Mereka telah berkahwin di Thailand...
Bahagiakah anak-anak jika ibu-bapa tidak bercerai tetapi bergaduh setiap hari?...
Semoga kisah ini dijadikan ingatan buat mereka yang telah berpasangan. Jangan lupa tanggungjawab setia sehidup semati yang pernah diungkap. Bagi mereka yang pernah melakukan sesuatu yang mungkin menggugat suatu hubungan  belum terlambat untuk insaf.kata orang setiap senyuman itu pengubat rindu, sudahkah anda senyum pada pasangan anda hari ini? -CARI Infonet.
loading...

0 Response to "PERNAH MEMUJI DAN DIPUJI !!! "äwak dah solat" di dalam whatsaap rupa-rupanya itu adalah perangkap lelaki miang,puji-memuji ingin melakukan zin@ itu je,lepas berjumpa terjadilah sesuatu tak di ingini kepada wanita ini"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close